APRAKSTI

 

ANTIGRAVITY YOGA  ir emocionālās,  psiholoģiskās un fiziskās veselības uzlabošanas treniņmetode,  kuras pamatlicējs ir  akrobāts un Brodvejas horeogrāfs Kristofers Harisons. Treniņš notiek speciālās zīda lentēs- šūpuļtīklā, jeb hammokā, kas spēj noturet vairāk kā 400 kg.

Antigravitācijas fitness samazina stresu, palielina muskuļu izturību, locītavu mobilitāti, sniedz mugurkaula dekompresiju, vienlaikus atbrīvojot skriemeļus no spriedzes, atsvaidzina asinsrites un limfātisko sistēmu, uzlabo gremošanas sistēmu. Vingrojumi īpaši piemēroti tiem, kas saskaras ar muguras problēmām. Vingrinājumi ietver brīvu karāšanos lentās, kas ļauj izstiept mugurkaulu, kā tas nav iespējams ar citu treniņa metodi.

Nodarbības palīdz stājas korekcijā, atjauno sejas krāsu un izlīdzina grumbas, samazina ķermeņa apkārtmērus un uzlabo darbaspējas.

Nedrīkst nodarboties, ja ir grūtniecība. Ļoti augsts asinsspiediens, epilepsija, smadzeņu traumas, nesen veikta acu operacija vai botuksa injekcijas.

Nav svarīga fiziskā sagatavotība, jo antigravitācija sniedz iespēju pildīt vingrojumu savu iespēju robežās.

SKY SPLIT

Vai Tev vienmēr ir bijusi vēlme nosēsties špagatā? Liekas, ka tas nav iespējams? Ir iespējams! Špagatā var nosēsties pat sirmā vecumā, tikai jāievēro pareiza secība un darba regularitāte. Turklāt špagatam ir liela loma arī veselības uzlabošanā. Tas uzlabo iegurņa elastību, mazā iegurņa orgānu, vēdera dobuma un zarna traktas darbību, izstiepj mugurkaulu un atver krūšu kurvi. Ar Sky Split nodarbībām Tev izdosies sasniegt mērķi daudz ātrāk. Ilgstoši noturētās pozas kopā ar pareizu, dziļu elpošanu, ļaus pilnībā atbrīvoties un, ar gravitācijas spēka palīdzību, katrā nodarbībā rezultāts ievērojami uzlabosies. Treniņos tiks strādāts pie sabalansētas lokanības attīstīšanu visā ķermenī.

STRETCHING nodarbības ir koncentrēta uz mugurkaula, saišu un muskuļu stiepšanu un lokanības attīstīšanu. Īpaši ieteicama pēc lielas slodzes vingrojumiem. Strečings ieteicams gan jauniem cilvēkiem, gan vecāka gada gājuma cilvēkiem, gan profesionāliem sportistiem un dejotājiem – visiem, kas rūpējas par savu veselību, fizisko formu un attīstību. Šajās nodarbībās akcents tiks uzsvērts tieši uz špagatu stiepšanu.

YOGA TRAPEZE ir unikāls jogas paveids, kas ir īpaši piemērots, lai atvieglotu muguras sāpes, stiprinātu vēdera, muguras un visas ķermeņa augšdaļas muskulatūru. Tā ļauj izbaudīt dziļākus atliec
ienus un gūt apgriezto pozu ieguvumus jau pirmajās nodarbībās, pateicoties speciālajam slingam, kurā notiek nodarbības.

Trapeces jogas priekšrocības:

Inversijas terapija: apgrieztās pozas jeb brīvā karāšanās slingā ir ne vien ļoti patīkamas un atslābinošas, bet arī dabiskākais inversijas terapijas veids.

Mūsdienu dzīves ritms vairumam cilvēku piespiež pavadīt būtisku dienas daļu sēdus, kas ar laiku rada mugurkaula kompresiju un noved pie hroniskām muguras sāpēm. Karājoties apgrieztajā pozā, notiek mugurkaula dekompresija – dabiski tiek palielināta atstarpe starp katru skriemeli, kas savukārt atvieglo nemitīgās kompresijas izraisītās muguras sāpes.

Papildus apgriezto pozu priekšrocība ir asins plūsmas maiņa, kas uzlabo asins cirkulāciju ķermenī un piepludina smadzenes ar svaigu skābekli.

Ķermeņa augšdaļas muskulatūras spēcināšana: trapeces joga ļauj izpildīt dažādas pozas un vingrinājumus, kas ātri vien spēcinās visus ķermeņa muskuļus, taču, jo īpaši, vēdera, muguras un roku muskuļus. Turklāt tā ļauj izpildīt pievilkšanās kustības, kas tradicinālajā jogā iztrūkst.

Dziļāki muguras atliecieni: pateicoties slinga jeb tīkla atbalstam, šajās nodarbībās ikviens spēs izpildīt muguras atliecienus, kas citkārt var šķist nepieejami vai pārāk dziļi. Muguras atliecieni ir lielisks veids, lai izstieptu ķermeņa priekšpusi, atbrīvotu plecu muskuļus un atvērtu sirdi.

Papildus atbalsts: jogas trapece sniedz papildus atbalstu ikvienā pozā; gandrīz kā personīgais skolotājs, kas palīdz gan stāvošanās pozās justies stabilākam, gan ļauj stiepšanās pozās ieiet dziļāk vai pasīvajās pozās pilnīgāk atslābināties.

Trapeces joga ir piemērota visiem sagatavotības līmeņiem.

Nedrīkst nodarboties, ja ir grūtniecība, sirds slimības, paaugstināts asinspiediens, epilepsija, smadzeņu traumas, glaukoma, nesen veikta acu operacija vai botuksa injekcijas. Cilvēkiem ar nopietnām muguras problēmām lūdzam konsultēties ar ārstu-speciālistu.

VINYASA YOGA– Vinyasa joga spēkam un lokanībai

Vinyasa joga spēkam un lokanībai piemērota ikvienam jogot gribētājam.

Tā ir plūstoša nodarbība, kurā elpa tiek apvienota ar kustību. Ikviena nodarbība ir atšķirīga – dažbrīd dinamiska, dažbrīd mierīgāka, mainās asanu jeb pozu kombinācijas, uzsvaru liekot uz kādu konkrētu ķermeņa daļu vai vadoties pēc kopējās nodarbības tēmas.

Katra nodarbība ietver gan elpas vingrinājumus, gan spēka asanas muskuļu stiprināšanai, dažādas asanas līdzsvaram, kā arī tiek veltīts laiks muskuļu izstaipīšanai pamazām uzlabojot ķermeņa lokanību.

Ikvienai asanai ir pieejami dažādi izpildīšanas veidi vai modifikācijas, lai noderīgi un izaicinoši būtu gan iesācējiem, gan jau pieredzējušākiem jogotājiem.

MINDFUL YOGA– nodarbību galvenie mērķi ir:

– attīstīt veselo un harmonisko ķermeni( jo veselība ir vispirms!Apgalvoju to, kā topošā fizioterapeite)

-uzlabot fizisko un garīgo stāvokli

-dot cilvēkam iespēju gūt baudu no kustības

Pēc savas kvalifikācijas esmu hatha-jogas pasniedzēja, bet nepartraukti mācos, gūstot jaunas zināšanas

vairākos jogas virzienos. Savās nodarbības izmantoju vairākus jogas virzienus, tādus , piemēram, kā

Biharas joga, Kšatrija joga u.c.

Nodarbības vadu gan latviešu, gan krievu un angļu valodā.

Vissvarīgākais manā darbā ir atrast individuālu pieeju katram klientam, ņemot vērā ne tikai klienta

velmes, bet arī fizisko stāvokli un esošas veselības problēmas, lai pielagotu jogas praksi un izdarītu to

maksimāli drošu un efektīvu. Tieši tāpēc jogas nodarbības ir piemerotas jebkuram vecumam, dzimumas

un fiziskas sagatavotības līmenim!

KUNDALINI YOGA ir tehnika ķermeņa, prāta un dvēseles vienotības sasniegšanai, sava snaudošā enerģijas potenciāla atmodināšanai. Tā ir tehnika, kas palīdz atmodināt un ieraudzīt savu patieso būtību, pārvaldīt savu ķermeni un prātu, veidot savu raksturu un ieradumus tā, lai tie palīdzētu piepildīt savas dvēseles mērķi šajā dzīvē.

Kundalīnī jogā ir tūkstošiem dažādu kriju jeb vingrojumu kopas noteiktam mērķim un iedarbībai, kas tiek izpildīta noteiktā secībā, katrs vingrinājums tiek pildīts noteiktu laiku. Ar dažādiem vingrinājumiem tiek stiprināta un līdzsvarota visa ķermeņa sistēmu (nervu, sirds un asinsrites, endokrīnās, limfātiskās, elpceļu u.c.) darbība, tiek stiprināts elektromagnētiskais lauks jeb aura un cilvēka smalkie ķermeņi, attīstīta intuīcija un prāta darbība. Kundalīnī joga ietver dažādas šķautnes arī no citiem jogas veidiem, dinamiski vingrinājumi un asanas mijas ar relaksēšanos, tiek izmantota prānajama (elpas tehnikas), mantras (skaņas), mudras (plaukstu un roku pozīcijas), acu fokuss, slēdzējpozas (notur, paceļ enerģiju) un meditācijas. Nodarbībās var piedalīties ikviens neatkarīgi no dzimuma, vecuma un sagatavotības līmeņa.

GRAVITY YOGA ir mērķtiecīga mobilitātes un lokanības attīstīšanas metode, kas ieteicama ikvienam cilvēkam, kas vēlas atgūt sava ķermeņa dabisko kustību amplitūdu un kustēties brīvāk un vieglāk.

Tā ir piemērota gan sportistiem, gan sēdošiem biroja darbiniekiem, gan arī vecāka gada gājuma cilvēkiem un palīdzēs jebkuram cilvēkam ar “stīvas” muguras problēmām vai saspringtiem, savilktiem kāju un gurnu muskuļiem.

Šīs ir intensīvas nodarbības, kas mērķētas uz lokanības attīstīšanu konkrētās ķermeņa daļās, lai īsā laikā sniegtu izmērāmus rezultātus – tās uzlabos lokanību, mazinās stresu, kā arī ļaus baudīt ilgstošus rezultātus.

Gravity joga balstās uz 3 pamatprincipiem:

1: Pilnīga atslābināšanās. Muskuļi vislabāk stiepjas, kad ir pilnībā atslābināti. Tādēļ trennējot elastību ir jāmēģina pēc iespējas vairāk atbrīvoties pozā.

2: Elpošana pēc principa 4:8. Ieelpa caur degunu līdz skaitam četri, izelpa līdz skaitam astoņi. Šī elpošanas prakse izslēdz stiepes refleksu, stimulē parasimpātiskās nervu sistēmas reakciju un mazina muskuļu sasprindzinājumu.

3: Pozas ilgstoša noturēšana. Lokanības attīstīšanai būtisks ir laiks pasīvā spriedzes situācijā jeb pozas noturēšanas ilgums ar mērķi sasniegt iepriekšējo laiku vai to pagarināt. Tipiskais pozas noturēsanas laiks Gravity jogā ir 2-5 minūtes.

Vienmēr atceries: elastības treniņš jāveic pēc jebkura cita veida fiziskām aktivitātēm, jo īpaši spēka treniņiem, jo intensīva stiepšanās uz pāris stundām atsābinās locītavas.

Ilgtermiņā stiepšanās uzlabo ķermeņa koordināciju un veicina traumatisma profilaksi. Kustības kļūst daudz harmoniskākas un pareizākas, uzlabojas stāja, palielinās kustību diapazons un kopējā ķermeņa pašsajūta.

 

 

 

 

Par mums

Dejas un Fitnesa centrs Tava alternatīva sporta klubam!

Joga

Joga ir ne tikai teorētiska, bet arī praktiska disciplīna, kas balstās uz personīgo dvēseles pieredzi. Tā ir sena dvēseles pašizziņas zinātne. Tā ne tikai rada filozofisku fundamentu, bet arī piedāvā praktiskus paņēmienus, ar kuriem cilvēks var sasniegt glābšanu. Joga vienlaicīgi apvieno sevī filozofiju un zinātni, jogas termins skaidrots ārzemju literatūrā.

Kontakti

  • Adrese:
    Dejas un Fitnesa centrs "Kofeīns.lv"
    Matīsa ielā 16-12, Rīga
    LV-1001

Powered by WordPress.